Svaren till 9 sanningar, 1 lögn.

1. Min syster ska servera kungen - Sant! Hon jobbar på Färna herrgård och ska jobba med hovets personal när kungen kommer på besök!
 
2. Jag har tavlor på Prins Carl-Phililp och Kyle MacLachland vid min säng. - Sant, den på Carl-Philip fick jag av mormor för ett par år sedan, när jag sa att jag skulle gifta mig med honom och den på Kyle fick jag av Angelica eftersom jag skulle gifta mig med honom ett tag där.. Men han är ju med i världens bästa tv-serie också!
 
3. Jag har varit med på träning för en OS-ryttare, dock inte ridit själv utan gått med (och fotat). - Sant! Jag var på en träning för fälttävlansryttaren Magnus Gällerdal som red OS i Peking 2008 och Aten 2004. 
 
4. Jag har en iPhone och en MacBook. - Sant ;) 
 
5. Min dressyrtränare har hjälpt mig med skolan, inte bara med ridningen. - Sant, Astrid är väldigt stöttande och man kan diskutera alla möjliga saker med henne. När jag tillexempel i slutet an 8:an nämnde att jag var skoltrött, så pratade hon mig ur det. Nu har jag en helt annan inställning till skolan, tack vare Astrid!
 
6. Jag har över 250p i betyg. - Sant...
 
7. Jag har varken sett Star Wars, Sagan om ringen eller Harry Potter filmerna. - Också sant, hahahah...
 
8. Jag har alltid velat jobba med hästar. - Lögn! Det är bara nått år sedan jag bestämde mig för att jag vill jobba med hästar. Innan har jag tvivlat på mig själv och inte trott att jag kan lyckas.
 
9. Jag sover alltid med två kuddar. - Sant, alltid när jag sover hemma har jag två kuddar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback