Ridpass fredag 31 aug

Fisen fick gå ett ganska kravlöst pass idag. Värmde upp utan att rida henne i form, gjorde mycket halter och övergångar för att kontrollera att hon lyssnade på hjälperna. Annar fick hon gå friskt framåt utan att behöva jobba i form. 
 
Jag byggde upp ett litet sockebits hinder som jag hoppade lite på. Fis tyckte det var skitkul och taggade riktigt mycket de första skutten. Jag tyckte också det var lite kul faktiskt. 
 
Efterås fick hon en avduschning, dock utan schampo då den är slut. Det är dressyrträning imorgon så jag tänkte att det skulle vara kul om hon inte såg ut som en dammråtta... Hahaha...
 
Nån som sa att ponnyn inte kunde hoppa? Hindret är 90cm ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback