Onsdag 19 sept

Dagen har varit okej, skolan rullar på som vanlig. Mycket arbeten på en gång nu bara. Ska beta av de i helgen. 
Cyklade direkt till stallet efter skolan. Mockade och fixade allt, sen linade jag Fis. Eftersom det vart som det vart igår, så ville jag få det att funka bara. 
 
Hon var lugn och fin, nästan för lugn. Jag varierade mellan att hon skulle jogga i lugnare tempo på stor volt, sen fortare och med lite tryck i på mindre volt. Galoppen skötte hon utan att bralla också! Duktig ponny!
 
När jag fixade henne efteråt så fick jag ett sms av min biokompis att hon blivit sjuk, så förhoppningsvis kan vi gå imorgn istället. Cyklade hemåt ivarjefall och nu tänkte jag plugga lite sen kolla på Beck, Persbrandt u know♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback