Mål med Fis?

Postat av: Anonym

Hej hej. Jag gillar den blogg men önskar lite mer inlägg:) vill fråga vad dina mål är med din ponny?:)


Hej, vad kul att du gillar min blogg, och jag ska försöka skriva lite mer inlägg ;)

Eftersom Fis ska säljas har jag inte några mål med henne. Vi har gjort vårat tillsammans och nu ska vi bara ha kul sista tiden! 

Även fast hon ska säljas kommer jag ju fortfarande rida och träna henne, men inte i samma utsträckning som tidigare. Jag jobbar på att bygga upp konditionen och musklerna hon tappade under semestern. Sen försöker jag hoppa henne med för att bygga upp "hoppmuskler" och få henne mer hopputbildad eller vad man ska säga ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback