Jadu...

Helgen blev inte riktigt som tänkt... Vi skulle åkt till göteborg i fredags, men precis innan vi skulle åka ser jag att föreställningen vi skulle gått på var inställd p.g.a sjuk skådespelare..  Gaaah, kommer aldrig till Göteborg..
 
Så vi åkte till västerås istället och tröstshoppade.. Sen igår åkte vi till Eskilstuna och tröstshoppade.. haha..
Det blev inte så mycket handlat men ändå. Köpte en gosig dunväst till stallet, en svart huva till Fis, två mössor, en jacka och lite annat smått och gott.
 
På lördagseftermiddagen så kom en familj som provred Fisen. Det gick bra och Fis skötte sig!
Idag har jag knappt gjort någonting, typ pluggat och slöat.. Håller på med en typ uppsats om rasism, har tappat insirationen så det går liite trögt just nu. 
 
Nästa veckas planering för Fisen ser ut såhär:
Måndag: Markarbete eller ridning på framhoppningen.
Tisdag: Tömköras
Onsdag: Inget bestämt
Torsdag: Vila
Fredag: Markarbete eller ridning på framhoppningen (beroende på vad jag gjorde i måndags)
Lördag: Astridträning
Söndag: Nån som vill rida ut med mig? :)
 

Kommentarer
Postat av: Callis

Kom ut till Lyftinge på söndag em så är uteritten fixad! Zatellit och Zigge ska ut i skogen, Felicia får också följa med!

2012-09-25 @ 19:19:15
Postat av: Gissa :D

HEj din lilla fis :)

2012-09-26 @ 11:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback