Glad!

I veckan har jag tagit det lugnt med Fis. Försökt fått klart allt skolarbete till helgen då jag och en kompis ska fixa med ett hemligt projekt i helgen. Jag har iallafall tömkört henne två dagar. Hon arbetar riktigt bra med bakben och rygg då! När ridskolan red förbi igår, så ville Fisen "showa" lite och drog iväg en bockserie, och när jag fick tillbaka henne i trav, jösses alltså, vad läcker hon blev! Riktigt påskjut och luftig trav samtidigt som hon höjde formen och nacken. Damn fine horse som Cooper skulle säga!
 
I november händer det mycket roliga saker! Den 3e ska jag och Johanna gå på clininc med Hans Hoffman! Han är en superduktig och framstående dressyrryttare. Sen den 7e ska vi gå på clinic med ingen mindre än Rolf-Göran Bengtsson! Superkul och inspirerande ska det bli. Jag älskar att gå på clinics! Båda två är på Strömsholm, min (förhoppningsvis) blivande skola! 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Kul att det går bra med Fis!

2012-09-07 @ 19:59:52
Postat av: Emelie

tänker du dissa varberg nu haha ;)?

Svar: Haha, inte 100 än, men johanna ska gå strömsholm så får se ;)
alexofisen.blogg.se

2012-09-08 @ 10:55:45
URL: http://amelieochemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback