Bloggar jag läser

Förut läste jag hur mycket bloggar som helst, men jag insåg att det vart lite för mycket. Nu läser jag inte fullt så många men några stycket. Dem tänkte jag att jag skulle dela med mig av och vad jag tycker om dem.
 
Nellie Berntsson - Ung tjej som de flesta vet vem hon är. Jag tycker hon är väldigt intressant att läsa om då hon är så mogen för att vara så pass ung. Hon är verkligen en förebild för unga många gånger, när hon står upp för vad hon säger och tar sig igenom diverse svårigheter. Go Nellie!
 
Ponnysanning - Bra blogg där man kan få reda på lite skvaller och andra roligheter. Jag tycker tjejerna sköter den bra och på ett seriöst sätt. De vill ingen illa som andra skvaller bloggar ibland vill, utan de mer som ett hästigt Aftonbladet.
 
Martin Melin - Nyss börjat läsa den. Martin Melina, aka Mr Robinson, som också är gift med författaren Camilla Läckberg. Där skriver han om hans liv och vardag. Men har som sagt nyss börjat läsa den så har inte så mycket respons på den.
 
Hippson - På Hippson brukar jag också kika in och läsa om det är något intressand inlägg. Där finns ganska många olika inriktningar på bloggar, allt från prylblogg till bloggande veterinärstudent till en tävlingryttares vardag. Ofta brukar de ha uppdateringar från stora tävlingar så som Falsterbo, GBGHS, Globen, OS och så vidare. Därifrån får man ofta se "bakom kulisserna" bilder och lite fakta om det. På Hippson finns något för alla!
 
Jag läser också Ponilovers då och då, mest för att jag och Victoria tävlar mot varande litegrann. Dock bloggar hon nästan aldrig nu så har nästan slutat läsa den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback