Höstlovet snar slut

Höstlovet börjar lida mot sitt slut.. Men mycket roligt har hunnits med!
I måndags var jag i stockholm hela dagen, gick i affärer och kollade på folk. Hittade dock ingenting att köpa..
Tisdagen tillbringades i stallet. Red stora gul som var fin, och lite för taggad vissa stunder. Red lilla brun också, och hon var finfin och skötte sig bra.
 
Onsdagen var galet kul! Först var jag med Linnea och kollade på höstsparken, åt lunch på stan och hann gå i nån affär på stan. Sen var jag faktiskt och hopptränade! Det var såå kul och det gick jättebra! Jag tränade för Erik Berggren, som är jättebra och jag fick många tips och råd. På kvällen sen var det spökövernattning i stallet. Femkamp, spökhistorier och såklart den traditionella spökvandrningen! När vi skulle sova sen spårade det ur aningen, så det slutade med att vi sov ca 9 pers på cirkus fem kvadratmeter... Sov inte en blund på hela natten kan jag meddela.
 
Torsdagmorgonen vart ju i stallet eftersom jag sovit där. Städa och plocka undan efter övernattningen osv. Sen hem och göra precis ingenting. Jag var lagom trött. Somnade tidigt.
Igår, fredag, tog jag sovmorgon, kollade på film till frukost. Sen städade jag rummet och lite sådant. Red Fis barbacka en sväng.
 
Idag ska jag iväg på clinic i Strömsholm! Det är Hasse Hoffman, en jätteduktig dressyrryttare som håller i den.
Fiselis ska också ridas. Imorgon ska jag vara funktionär på ridklubben, kolla på hus och rida ponnybus.
Såhär sov vi, fast typ 5 pers till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback