We are young

Engelska uppsats avklarad. Gick nog ganska bra åtminstone. Sista lektionen var som vanligt elevens val, där jag har film. Vi har iallfall spelat in klart nu och det ska börja klippas. Jag är iallfall med i tre scener! En där jag sitter och lyfter upp en bok och säger en replik, en där jag sitter och håller upp boken och en där jag sitter och håller upp boken men en springer och tar den. Kul va?..
-
Efter skolan åkte jag till stallet. Där sa några att Felicia hade legat ner, och var jättevarm under täcket. Så de hade dragit upp henne och tagit av täcket då de trodde hon hade kolik. Men hon var pigg och hade ingen feber när jag kom. För säkerhets skull red jag inte utan promenerade henne med Sanna som red Indi. Indi var riktigt taggad ;)
Felicia skötte sig skapligt bra, även fast det helt plötsligt med storm med ösregn, nästan hagel och stark blåst.
-
Zally red jag i hoppsadeln. Gick först in i lilla Rh eftersom hon var jättepigg när jag gick ut och jag inte hade så stor lust att blir genomblöt igen. Men där inne var det så kvaft så jag gick ut till paddocken. I slutet lossnade det mycket och hon var superfin. Hon var riktigt fin i båda sidor. Dock fick jag inte med yttersidan tillräckligt när jag gjorde byten, så det vart bara nått som blev bra. Duktig Zally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback