Torsdag

Skolan idags var okej. Slapp matteprovet eftersom jag tydligen redan gjort det(?). Sen slutade vi spanskan tidigare!
Och ni som undrar varför jag satt på huk i min trägård, intryckt i ett paraply så fotograferade jag. Ville inte blöta ner kameran..
Fis ska iallafall ridas idag. Förhoppningsvis är hoppträningarna i paddocken så jag kan rida i stora ridhuset. Har typ inte ridit Felicia sen i söndags.. Oops.. Men plugg går i första hand + att det inte är någon tävling i helgen, så det är inte panik att trimma.
Är snart klar med min designbeställnig åt Michelle också. Tror den blir toppenbra! =)

Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Vill NI/DU få er blogg länkad inför flera hundra läsare? Var då med och delta i "Veckans Retard" på RR! Ni får dela med er av en klantig Retard-historia inom hästväg! Vi är en växande hästblogg som bara tar mer & mer plats! För mer information, gå hit!-



http://retardriders.blogg.se/2012/may/vill-du-bli-veckans-retard.html#comment

2012-05-10 @ 22:22:59
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback