Resultat Norrköping 1/5

Lång åktid må jag säga.. Lite över 2h i bil bara dit, sen skulle vi hem oxå ;)
Vi kom lagom så vi hann se Johanna rida. Sen chillade vi lite innan vi plocka ut Fisen.
-
LB:1
Hon var som vanligt superfin på framridningen! Kände mig klar kanska snabbt så gick ut och väntade, sen var man tvungen att gå runt stor gräsbana för att komma till paddocken, så det gjorde jag. Inne på banan dog hon, och var inte fram alls. Domaren älskade iallafall hennes galopp som tur var. Jag är nöjd med ritten, men bjudningen måste in på banan.
LA:1
Samma som förra klassen. Perfekt på framridningen, sen döööd på banan. Sen var det en som rastade hunden precis bredvid banan och hunden drog i nå galler så Fis blev rädd.. Aja, nöjd med denna klass också, fast bjudningen måste in på banan! ;)
-
Hon har iallafall fått mer längning i steget i ökningnarna. Jag upptäckte det inte själv med Johanna sa det, och fick det på bild :D
Den nedersta är Johannas bild :) Fina Fis♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder :D

2012-05-02 @ 19:49:49
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ni ser jättefina ut tillsammans och längningarna ser ju superbra ut :)

2012-05-02 @ 20:41:16
URL: http://evvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback