Ny design!

Jag har gjort ite ändringar i designen! Jag orkade inte göra om hela, så jag ändrade lite färger bara ;)
-
Båda idag och går har jag hunnit med mycket. Igår läste jag ut boken jag ska redovisa om på måndag, jag var ute och sprang en sväng och cyklade till och från stallet där jag hopptränade Pernilla. Idag har jag haft Kemi-prov, cyklat till och från stallet, pluggat till so-provet imorrn, varit i västerås och shoppat + hämtat ett par sadlar till imorrn. Imorgon ska jag också göra mycket: Ha SO-prov, gå en sväng på yran, ha sadelutprovnig med Fis o kvällsfodra ;)
-
Idag har jag och mor alltså varit i v-ås. Vi hämtade hem ett par sadlar som ska provas. Sen shoppade jag lite också, hihi.. Jag köpte iaf ett par lindor, ett par boots, nya sporrar, E-vitamin, en piké och lite andra kläder till mig ;)
Vad tycks om designen? :)

Kommentarer
Postat av: M

Snygg!

2012-05-26 @ 09:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback