Kanonpass x2!

Igår red jag båda hästarna. Först red jag Fis på vallen och pappa fotade lite! Dock dog kameran efter 10min...
Fis var iallafall superduperfin. I början var hon lite seg och stel, men det släppte ganska snabbt och hon blev helt underbar! I traven red jag verkligen och hon kändes jättelätt fram! Hon var också kvick för hjälperna och öppna, sluta och skänkelvikningarna satt perfekt. Tummen upp inför tävling på söndag!
-
Zally red jag i ridhuset. Ridskolan var på vallen och paddocken går inte att vara i för att det dammar så mycket.. Gul var iallafall också kanonfin! Jag red mycket öppna och sluta i traven och det satt perfekt. Jag gjorde även lite längningar och satt ner. Det har aldrig gått förut, hon har sån trav asså. Galoppen gick också jättebra. Där prövade jag även att flyta henne diagonalt. Typ galoppöppna ut från spåret. Det funkade asbra! Bästa Zally, den hästen asså.. Hade hon vart yngre hade jag inte tvekat på att köpa henne!!
Smakprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback