Dagen

På förmiddagen hände inte så jättemycket. VI hade insläppet så de åkte vi ut och gjorde. Efter det var det träning.
Mamma fotade lite på framridningen så jag fick se hur jag satt i sadeln vi lånat hem. Jag gillar den starkt!
Det var bara jag som kom på träningen.. Japp, privatlektion blev de ;)
Astrid kollade sadeln lite, sen ville hon att pappa skulle hämta den andra vi också lånat och se hur den va. Så mestadels av lektionen gick åt att prova sadlar. Men det är skönt att ha en tränare att prata och diskutera saker med. Inte bara sadlar utan allt lixom.
-
På kvällen gick jag och Linnea en sväng på stan. Det är köpingsyran nu ju, men det var döött typ. Vi gick mest runt å kollade å träffade folk. Sen var vi och kollade på Erik Hassle som spelade där.
Nu måste jag sova, för klockan är ställd tidigt. Tävling i Gyttorp, LB:1, LA:4 ridet jag. Soo Godnight :)
Erik Hassle =)

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

dagens fråga: har du tagit årets första dopp än? :)

http://fotokobran.se/2012/may/har-du-tagit-arets-forsta-dopp-an.html

2012-05-27 @ 21:19:29
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback