We made it all these way

Slutade två istället för halv fyra idag, så åkte ut till stallet tidigt. Jag fick inte cykla (fortfarande sjuk), så världens bästa mormor skjutsade ut mig. Jag tog det lugnt och fixade och mockade till hästarna. Eller hästen, för Fia hade redan mockat åt Zally. Sen gjorde jag iordning Zally. Ridskolan hade lektion i paddocken så jag red i Stora ridhuset för en gång skull. Zally var lite halvseg i början, men sen kom hon igång rejält. Gjorde lite öppna, sluta och flyttade mycket. I galopparbetet tränade tempoväxlingar, skritt-galopp övergångar och enkla byten. Hon var superfin och lydig.
-
Felicia fick sin kvalitétstid hon också. Dock bara en snabbborstning och byte av täcke. Lite gos hann vi nog också med. Hon fick vila idag.
Imorgon är det träning med laget, sen är det Div 1, omg 1 på söndag!
Bäsarna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback