Transsportproblem?

Felicia är snäll att lasta och ha att göra med i transsporten och står snällt när man åker och mellan klasser. Det ända problemet är att hon knäpper loss sig! Hur hon gör det vet vi inte, men på något sett så. Hon brukar inte göra något när hon kommit loss utan bara står där, men sist lyckades hon dra fram höpåsen som stod på andra sidan mellanväggen. Hur lyckas hon?!
Nu till min fundering! Jag tänkte att man kanske skulle kunna hänga in en leksak eller liknande mellan klasserna. När vi åker får hon oftast lite hö att tugga på, men hon kan ju inte få hö att äta hela tiden mellan klasserna. Då tänkte jag att en leksak skulle hjälpa. Har ni något förslag på leksak? Eller kanske något annat alternativ eller förslag? Kommentera! =)
Jag har tänkt något sånthär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback