Tävlingen

Jag har inte orkat blogga.. Tävlingen igår gick bra och jag är nöjd med det vi presterade. Astrid var där och coachade, men hon hann inte hjälpa mig på framridningen för Lovisa red strax före mig så hon hjälpte henne. Jag fick lite snabba tips i collektingring istället. Tyvärr blev det lite tråkigt på hemmaplan när ett par personer kommer mellan klasserna och ska ge massa råd om hur jag ska rida bättre. Gör si, gör så, tänk på det osv. Detta gjorde så jag tappade fokus på hur jag skulle rida, och var jag och Astrid kommit överräns om. Det är Astrid som ska sköta min träning, och det är hon och jag som vet hur jag ligger till i min ridning , vad jag ska tänka och hur jag ska rida. Bara å ta nya tag till helgen och nästa tävling! Men jag ska pröva att rida fram med hörlurar och musik så jag verkligen kan koncentrera mig på min ridning och hur jag ska göra, inte göra vad alla andra tycker.
Nästa helg är det i Fagersta, sen är det två veckor till nästa hemmatävling (och då börjar div 1, hihi)
Sugna på mer bilder..? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback