Rensa & städa

Idag, efter ett par timmars vasaloppstittande, bestämde sig jag och mamma oss för att åka ut till stallet och verkligen rensa ur. Sagt och gjort. Vi började med garderoben på logen, sen skåpet i stallet och tillsist garderoben här hemma. En del ska kastas, en del säljas. Det är iallafall ordning och reda på grejerna nu!
-
Tog hem typ hälften av alla träns, då jag inte anvädner dom. De ska smörjas upp och fixas till lite. Sen tog jag hem alla pannband och gjorde en mindre renovering, haha! Jag har hört så många som målat sina pannband med genomskinlig negellack och fått positiv effekt så jag var tvungen att testa! Måste säga att jag är nöjd! Kan inte säga att det börjar glittra mer, men det framhävde färgen på kristallerna mer! Jag målade ett rosa, ett vitt och ett blå/gult, och man såg stor skillnad på färgen, speciellt på de som är använda mycket! =)
Någon som är bra på telefoner och Mac:ar? För jag får inte mina att samarbeta! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback