Långdraget i stallet

När jag och pappa kom till stallet hade spånet kommit, så pappa var tvunget att köra inte det med lastmaskinen. Då ville jag inte rida i paddocken för Felicia skulle antaglien blivit spänd och nojjig. Hon är i en sådan period nu.. Ingenstans att rida alltså. Så jag mockade och fixade iordning allt, sen borstade jag ponnibus.
Jag var klar på sisådär en halvtimme. Pappa hade kommit hälften ungefär. Så jag gick ner till ridskolan en sväng för att se om det hände någe roligt där. Men nehe.. Ingen cafeteria, ingen lektion i ridhuset och absolut ingen människa där.. Typiskt.. Då gick jag tillbaka och funderade på vad jag skulle göra. Det slutade med att jag ringde mamma så vi pratade i 20min medan jag väntade på pappa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback