Glaaad!!

Fyfan vilken bra dag! Helt underbar! Hade 1 lektion 8-9 imorse, sen började nästa tjugo i tolv, så jag åkte hem. Slog på bästa filmen som jag kan alla repliker utantill i. Tillbaka tillskolan och ha hemkunskap, där bakade jag Melina rulltårta. Sen var de musik. Ett av mina absoluta favoritämnen! Älskar musik verkligen! Sista lektioen var kemi, inte lika roligt, men okej. Det är lite kul för resten av min klass är så sega på att gå in när lärarn öppnat så jag kommer en stund före hela tiden. Så vår lärare säger alltid till mig; Hej, hur är det? Trött idag? Visst är de dåligt väder och sånt xD
Ikväll är det träning med laget. Lite seriösare än sist vi träffades hoppas jag. Juste! Det var ju då vi var iväg i måndags. Vi blev intervjuade och fotade av en journalist och idag var reportaget med i tidningen! Lite småfel är och var i texten är det väl, men inget betydelsefullt. Det ända är väl att Fisen står med huvudet uppe och de andra ponnysarna i form.. Men, men. Jag bjuder på den! Tänkte ev höra med journalisten om han kanske kunde skicka bilderna han tog, för hon fotade ganska mycket (och jag antar med en skapligt bra kamera).

Måste bara flika in hur GRYM jag är och känner mig idag.

Kommentarer
Postat av: Callis

Ett stort fel i texten... du är fortfarande fjortis!!!

2012-03-28 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback