"Ett vad"

Jag försökte (försöker) övertala Ebba att hon ska vara med och tävla dressyr! Hon var ju med på seriedressyren när jag övertalade henne och hon fick rosett! Så nu tycker jag det är dax för lite större tävlingar! Eller, Ebba? Klart!
Hon som är hoppryttare kan ju tävla dressyr också. Jag lyckade typ övertala henne att vara med, och hon kollade tillochmen efter program och tävlingar. Men sen kom hon på den genialiska idén att hon skulle vara med och tävla en LC dressyr, och jag tävlar en LC hoppning... DÄR kom problemet.. Jag har lixom inte hoppat sen oktober, typ..
Den Pay & Jumpen jag hoppade då var typ kaos. Hamnade i obalans efter varända hinder och styrde mot hindrena, blundandes i hopp om att jag skulle överleva nästa också..

Hej ponnyakuten? =)
Såhär ser det ut när jag hoppar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback