Snart sommarlov!

Jag tror jag kommit in i någon slags träningsmani. Idag börjar jag skolan halv 11, men gick upp kl 06 som vanligt och 06.37 drog jag på min springdojjorna för en löptur. Nu har jag sprungit 3 dagar i rad! Hurtigt värre!
-
Fisen har mest vilat och blivit riden barbacka. Det är liite svårt att cykla med sadeln ut till stallet. Men hon har varit superfin de gånger jag ridit. Juste, då blev de ju triatlon igår. Rida - cykla - springa!
-
I söndagskväll var jag iväg och grillade med dressyrlaget och vår eminente tränare Astrid. Det var meningen att vi skulle prata om hur det gått och hur vi ska fortsätta träna osv, men det vart inte så mycket sådant... Men mycket trevligt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback