Shoppa!

Idag har vi varit i V-ås och på hööks å shoppat. Jag åker ju till Farsta på läger på söndag så jag var tvungen att införskaffa lite nya ridbyxor. Jag hittade två par, ett par blå och ett par svarta, som jag fick av mamma, tack! :D
Sen köpte vi lite hinkar med lock att ha foder i. Sen gick mamma och pappa till nån annan affär, och jag och linnea som var med stannade. Då köpte jag mig ett par lindor med fleece och sådant elastiskt. Jag tycker det ger mycket mer stöd än bara fleece. Jag hittade även ett par nya jodpush eftersom mina har gått sönder. Det vart ett par jättesnygga bruna, men tyvärr hittade jag inga chaps som passade mig. Ska leta vidare..
-
Väl hemma släppte vi in hästarna och sen red jag en sväng barbacka. Mest för att röra på Fis lite, knappt på jobb alls. Jag ska ev hoppa lite imorgon annars får hon ta det lugnt överlag tills Farsta. 
Jag längtar verkligen till Farsta. Det ska bli himla roligt! Det börjar egentligen på måndag, men jag och Lovisa åker upp på söndag kväll och "installerar" oss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback