Nationaldagen!

Grattis Sverige! Stolt svensk här som faktiskt kan och sjunger nationalsången!
-
Dagen har iallafall spenderats i underbara Strömsholm med Jessica. Först kollade vi på terrängmomentet sen traskade vi mot slottsbanan. Där var det clinic med Jens Fredricson. Mycket inspirerande må jag säga, och Jens var superrolig! Efter det var det prisutdeling för CIC**-fälttävlan. Min fina pojkvän vann!! Vi firar förresten 1-årsdag snart (han vet bara inte om det..). Efter lite mat började dressyren med kval till ungäst-VM för 5- och 6-åringar.
-
Väl hemma igen åkte jag ut till stallet. Jag har införskaffat ett nytt bett som jag prövade, ett kimblewickbett. Fisen fungerade super på det och det var inte tjaffs alls. Pappa tog fram ett litet hinder och en bom som jag red lite på med inspiration från clinicen idag och med lite tips från Jessica gick det toppenbra!

Kommentarer
Postat av: thea

ska du sälja felicia ? hittade henne på hastnet ?

2012-06-09 @ 23:26:18
Postat av: nina

vem är din pojkvän? ;)

2012-06-16 @ 00:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback