Det var ett tag sen...!

Hej allihoppa. Jag har haft en smärre bloggpaus nu. Det har hänt litegrann faktiskt.
Jag har fått sommarlov och tillbringat en helg i strömsholm, varit med goa vänner och lite annat.
Sen till denna, Ja vi ska sälja henne. Jag känner att jag vill komma vidare i dressyren. Felicia har varken kapaciteten eller viljan för det. Visst går det att utbilda henne så att hon befäster skolorna och allting ännu bättre, men hon är en svår häst att lära och det tar dubbelt så lång tid som med andra hästar. Detta kommer från min tränare, inte mig. Jag känner att vi växt ifrån varann och nöter på varann. Vi vill lite olika saker.
-
Kan även meddela att jag HOPPAT idag! Och till råga på det har jag blivit övertalad att HOPPTÄVLA på söndag... Hur i h-vetet ska detta sluta?
Hoppade i dressyrsadeln idag... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback