Typiskt..

Igår skjutsade mamma ut mig till stallet, sen mockade jag och fixade allt sådant.
Sen hade jag tagit med mig hoppsadeln och sadlade men när jag skulle spänna gjorden så upptäckte jag att jag såklart glömt den hemma... Då blev jag så trött på mig själv, så jag satte på massa reflexer och tjocka vintertäcket och gick en lång promenad till skogen med henne. ;)
-
På dit-vägen gick hon lugnt och sansat, stannade ibland men annars inget. Men på hemvägen vart det fart på benen. Så jag körde lydnadsträning. Halter, rygga, vända och gå tillbaka en bit osv. Då gick det bra sen. Men allt var jätteläskigt tyckte Fisen. Hon gick slickad mot mig och kunde hon hoppa upp i min famn så jag kunde bära henne hem, så skulle hon gjort det! Haha, Gullet♥
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback