Träning

Imorse var jag och tränade med laget hos Astrid. Framridningen gick inte så bra, hon var fortfarande lite stel när träningen började.
-
Träningen började iallafall och då var hon lite bättre. Vi började med att samla och korta skritten. Felicia tar bara tyglarna och drar. Tillslut gick det bra, och traven gick mycket bättre än skritten. Sen gick vi över till galoppen. Då vart Felicia mega stark. Hon måste komma på själv att det är lättare att jobba som jag ber henne, och det är bara att nöta tills det sitter.. Jag fick kramp och mjölksyra i vänsterarmen ett tag där ;)
-
Sen kollade vi på galoppvägen i LA:1an. Det gick väl inte så bra, men jag är nöjd ändå. Traven i sluten däremot var riktigt bra!! Astrid sa till och med: "Oj vilken spänstig trav!!" :D
Jag är överlag nöjd med träningen! Astrid sa också efterår att Felicia är en superstark ponny.
"- Hon är jäkla stark, jättestark! Allt annat efter henne kommer vara superlätt!" sa hon till mig ;)
Efter träningen stod jag, Johanna och Malin och moffade kladdkaka! Vi äter oss i form..! :D
Btw, kolla hönätet!! :D
Visst har vi jordens snyggaste hönät?!?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback