Sportlooov!

Nu är det äntligen sportlov! Och inte nog med det så slipper jag skolan i 3 hela veckor eftersom det är prao två veckor direkt efter. Nu ska jag verkligen hårdträna både mig själv och hästen. Om ca två veckor är det ju första tävlingen iår och debut i LA:P1!
-
Ikväll kommer Sara in till ridhuset och då passar jag på att rida med henne. Vi ska trimma program tills på söndag när det är seriedressyr. Jag ska rida Lag-03 programmet igen som träning. Sen drar tävlingarna igång för fullt!
-
De jag är anmälda till ensålänge är:
- 11/3, Köpings Ridklubb, LA:P1 (reserv i LA:1)
-18/3, Fagerstas Ridklubb, Lag-03 & LA:P1
-1/4, Köpings Ridklubb, LA:1 & LA:P1, Första omgången i divison 1.
Längat ihjäl mig!! :D
Förra årets Köpingstävling när jag debutera LA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback