Sista dagen på veckan

Idag har jag varit oerhört effektiv! Jag sov till halv tio, sen frulle och duscha. Sen pluggade jag svenska, engelska och gjorde lite till bilden. Jag dammsög och bakade också. Vid halv tre åkte jag till stallet för det var årsmöte för ungdomssektionen. Så nu är jag inte med i Kusen längre :'( Kände att jag ville satsa till 100% på Felicia och tävling, och sen tränar/tävlar jag ju varje helg så tiden räcket inte. Det har varit ett roligt år som ordförande iallafall! Och om jag får hjälper jag hjärna till med barnkalas och sådant även fast jag inte är med i US.
-
Jag och Melina satt kvar och lyssnade på det konstituerande mötet efter också, sen gick jag till stallet. Pappa hade fixat Felicia så hon var klar. Jag hade varken ridkläder eller sadel med så jag sket i å rida.
-
Nu har jag precis ätit och hade tänkt redigera lite bilder som jag tog förre veckan, men Ellen gav mig jobb att göra en design åt henne. Får väl se om hon blir nöjd^^
Foto: Sara Hermansson (Hoppas de går bra att jag lånade bilden) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback