Glad alla hjärtans dag!

Jag och Linnea åkte till stallet vid niotiden. Där mockade och fixa vi sen red jag Zally en sväng.
Hon var finfin!! Red inte så mycket rörelser utan mest börja, ställa, mjuka och tempoväxlningar. Hon svarade fint på allting. Sen kastade jag ut henne och tog med Felicia in. Vi gjorde iordning henne och sen skulle jag försöka lära Linnea rida. Det gick ju skapligt! Hon gick över bommar och travade tillochmed! Sen red hon själv tillslut, när jag stod och gosade med katten. Dagens kommentar:
- Går hon sönder om jag skriker?!, från Linnea när hon sitter på hästen xD
----
När vi var klara i stallet åkte vi hem och bytte om sen tog vi cyklarna och cyklade genom hela stan till McDonalds fö lite mat. Syster jobbade idag så jag umgicks lite med henne också. När jag stod och skulle slänga brickan och dedär, kommer hon och lägger armen om mig varav jag bliv skit rädd och skriker rakt ut så alla därinne vände sig om och glodde. Både jag och Sanna stod och asgarva sen. Bästa syster♥
-
På utvägen tog jag och Linnea med varsinn balong och cyklade genom centrum på hemvägen. Väl hemma tog vi det lite lugnt och spelade TP. Sen skickade pappa ett sms om att tv-inslaget om laget sändes!! Så nu är jag kändis!! :D Hahah, lite fail av mig bara när de frågar vad man ska få hästarna att göra nu när vi går upp i division 1, så svara jag; Man ska få dom att att korsa benen och gå åt fel håll! (jag menar förvänd galopp..) :D:D
Avslutar med en bild på världens bästare tränare Astrid med mig och Fisen i bakgrunden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback