Fiiiisen :D

Skolan tar livet av mig NU.. Fast näe, jag överlever xD Håller just nu på med en svenska inlämning. Jag har skrivit en handbok i dressyr. I den har jag skrivit bl.a ett reportge om Patrik Kittel, en "ansökan till sveriges ridgymnasium", en liten (eller ganska lång xD) text om mitt bästa minne, en dikt och håller just nu på med en text om dressyrens innebörd. Kul? Jadå :)
-
Felicia fick lite träning från marken idag. Hon är superduktig och tycker det är skitkul! Det blir bättre och bättre kommunikation och hon lyssnar på kroppsspråket hur bra som helst! Började med lite "basic stuff" bara för att kolla av vilken humör hon var på. Sen tog jag ut henne på en liten volt och testade lite start och stopp, samt travövergångar. Sen gick jag vidare och tränade lite på mojset. Hon kan "hov", "puss", backa och flytta fram och bakdelen utan problem nu! Jenny kom in och sällskapade oss. Första gången som jag tränade med en annan häst i ridhuset samtidig. Men Felicia skötte sig och lyssnade på mig lös även fast Bathman var i ridhuset :D
Sötis♥

Kommentarer
Postat av: magda-matilda björklund

va söt :D

2012-02-27 @ 14:14:34
URL: http://naturalpony/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback