Effektiv

Jag har varit orehört effektiv idag. Inte gjort massa struntsaker eller setat vid datorn. I morse tog jag en lång behövlig sovmorgon, och när jag vaknade fick jag för mig att baka bröd. Så det gjorde jag! Det var klart lagom tills mamma kom hem på lunch så var de klart. Sen smorde jag mina stövlar och jodpurs och dammsugde hallen. Efter lite småplock fortsatte jag på mitt broderi en stund innan mor och far slutade jobbet.
-
Jag och Pappa åkte ut till stallet. Felicia fick gå ett lugnt pass, lösgörande i skritt och lite trav. Idag var första utepasset detta år i en funktionsduglig paddock! Jag har ju legat sjuk så har inte kunna ridit sen i söndags..
Nu har jag ätit och precis sett Dressyren från Scandinavium. Jag säger bara: Amagad -> Kittel är KUNG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback