Dagen!

Idag har jag ju varit iväg med laget. Vi har nämligen blivit filmade och intervjuade av TV. Astrid var med och coachade oss lite. Först red vi bara lite på volt och arbetade. Sen gjorde vi varsin uppridning med halt-hälsning. Malin och Lovisa visade skänkelvikning och förvänd, och jag och johanna blev intervjuade.  Sen ville han filma när jag satt upp och red iväg så de gjorde jag. Detta kommer sändas nästa vecka någon gång. Dom skulle även följa upp och göra ett inslag när första omgången är avklarad.
En lokaltidning ska också följa oss lite, men de kunde tyvärr inte komma idag.
-
Efter passet hade vi lite möte med laget och Astrid. Hon pratade lite om hur hon tänkt lägga upp våran träning osv. Vi ska träna tillsammans på lördag, och då ska vi ta ut laget till de första omgångarna.
NU TAGGAR VI DIVISION 1 TJEJER!! :D
Eftersom jag varken har någon USB-kabel, eller ett samarbetande bluetooth får ni nöja er med dessa bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback