Seriehoppning

Idag har jag och Felicia hoppat två klasser på klubbens seriehoppning. 
I första klassen, 70cm, var hon stark och pigg. Vissa avstånd blev lite fel och hon hoppar hus alltså.. Det blev 8 fel, två vägringar på ett smalare, vitt hinder i omhoppningen. Vi har ju inte så mycket rutin på hoppbanan.
 
Andra klassen, 80cm, gick jättebra! Hon drog inte allt på samma sätt som i klassen innan. Det flöt på, alla avstånd blev rätt och hon bytte tillochmed galopp själv mellan hindren! Jag måste erkänna att jag vart lite stolt..
Hon var lite trött och dock petade vi första hinder, men det gör absolut ingenting när allt annat gick så bra. En sådan känsla ska vi ha kvar.
 
På eftermiddagen/kvällen har jag rensat och lagat min garderob som det varit kaos i. Nu ska jag dammsuga och sen pynta granen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback