33 dagars frågor

1. Något jag gärna läser
2. Ett favorit nagellack
3. En bra film jag gärna ser
4. Där köper jag helst mina kläder
5. Det här gör jag helst
6. En bild på mig för länge sen
7. En kompis jag känt jätte länge
8. nångonting bra som hänt under de här 10 dagarna
9. En bild på dig just nu
10. 5 fakta om dig
11. 3 favoritlåtar
12. 2 bloggtips
13. Bild på ditt husdjur, om du inte har något, en bild på ett djur du vill ha.
14. Vad har du för mobil?
15. En youtube video du gillar
16. Så fixar jag mig inför skolan
17. En dag du minns
18. Någon som betyder mycket
19. Något du vill ha
20. Den du senaste fick sms av
21. En bild på mig för 1 år sedan
22. Bloggarna jag läser
23. I din väska finns...?
24. Ett kort någon annan tagit på mig
25. Detta gör jag på helgerna
26. Bild på det jag köpte senast
27. En tv-serie jag älskar
28. Detta åt jag till frukost
29. En bild på min handstil
30. Den här veckan
31. vilka årstider är bäst?
32. julklappar du vill ha
33. 5 saker du är fast för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback