2012

ÅRSREDOVISNING 2012

Vilket är ditt bästa minne från det här året?

Oj, det måste nog bli Svenska New Forestmästerskapen 2012 i Vetlanda, grymt kul var det! 

Vilket är ditt sämsta minne från det här året?

Jadu..

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut?

Massor!

Höll du dina nyårslöften?

Hade inga speciella :)

Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv?

Jaa ♥

Har du varit lycklig i år?

Jodå :)

Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden?

All mental träning och all lärdom jag fått av motgångarna.

Vilka länder besökte du?

España!

Största misstaget?

Vet inte riktigt.. 

Bästa köpet? 

Lätt.. Min iPhone!

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Mer tävlingar och framgång.

Vad önskar du att du gjort mer?

Inget, jag tänker framåt och vad jag önskar göra i framtiden istället!

Blev du kär?

Mm..

Vad fick dig att må bra?

Min älskade ponny ♥

Vilken kändis var du mest sugen på?

Hihi, tror några av er kan gissa :)

Vad gjorde du på din födelsedag?

Hahahaha.. knivhögg min kompis i benet...

Vilket datum från i år kommer du alltid minnas?

16/7 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback