9 sanningar, 1 lögn

  1. Min syster ska servera Kungen.
  2. Jag har tavlor på Prins Carl-Philip och Kyle MacLachlan vid min säng.
  3. Jag har varit med på träning för en OS-ryttare, dock inte ridit själv utan gått med (och fotat).
  4. Jag har en iPhone och en MacBook.
  5. Min dressyrtränare har hjälpt mig med skolan, inte bara med ridningen.
  6. Jag har över 250p i betyg.
  7. Jag har varken sett Star Wars, Sagan om ringen eller Harry Potter filmerna.
  8. Jag har alltid velat jobba med hästar.
  9. Jag sover alltid med två kuddar.
Vilken tror ni är lögnen? Kommentera och den som först gissar rätt får gästblogga eller liknande!
Svaren kommer om några dagar.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tror att nr. 2 är falsk :)

2012-09-01 @ 12:05:31
URL: http://soffansphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback