Tävlingstrim!

Cyklade ut till stallet samma tid som igår. Mockade och fixade allt, fast idag hade jag bara en häst. Sen fick det bli en "seriös" barabackaritt. Jag har ju ingen sadel i stallet, och det är liite svårt att ta med den på cykeln..
Efter mitt otroligt seriösa tävlingstrimmar-pass fick Fisen ett välbehövt bad. Så nu är bäbis ren och fin tills imorrn!
Försökte tunna ut manen också innan jag knoppade men det gav jag upp ganska snabbt ;)
Imorgon är det alltså tävling i norrköping. Ska starta LB runt 13 å LA runt 16. Lång dag.. Nu ska jag röra på mig och fixa iordning allt. :)

Kommentarer
Postat av: Maja och Agnes

Jättefin häst i headern!!!! :D

2012-05-02 @ 19:28:57
URL: http://djurflickorna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback