Ridpasset

Jag slutade 1,5 h tidigare idag, GÖTT! Zallydags å allt! Eftersom det rengade ute red jag i lilla och var faktiskt helt själv för en gång skull. Hoppsadeln fick åka på idag, och fick korta 5 hål.. Kändes att det var ett tag sen jag red i hoppsadel nu faktiskt. Passet gick bra, och jag var noga med övergångar och böjning. I slutet av passet rullade jag på 8-volt i galopp och gjord ett byte vid X. Gud, vad kul det är! =D
-
Felicia fick vila! Pappa tog hand om och borstade henne medan jag red Zally. Innan vi åkte hem la jag på och prövade en dressyrsadel. Den låg OK, men jag är ju långt ifrån duktig på dedär. Vi ska ta ut sadelprovaren så snart som möjligt och kolla. Behöver både ha ny dressyr- och hoppsadel.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det när du tävlade?:) tänkte på alla bilder du lagt upp:-D

2012-04-11 @ 08:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback