Resultat Fagersta 14/4

Vi åkte till stallet vid 6 och alla knopparna var totalförstörda typ.. Sen vid kvart i sju rullade vi mot Fagersta.
LA:1
LAn var först ut. Jag red fram en halvtimme ungefär. Mycket fokus på att hon skulle vara låg och mjuk samt övergångar. Efter en stund satt jag ned och gjorde lite skänkelvikning och ryggning.
Inne på banan var hon inte så framåt, men ändå lydig. Jag var nöjd efter ritten, och klarade de målen jag hade uppsatta för dagen. Det var ingen superritt tycker jag, men jag var nöjd! Jag vart lite halvvförvånad när jag sedan fick gå in på prisutdelning.
Det räckte till en 2:a placering! och jag fick rosett, plakett och ett presentkort på en hästbutik som ligger på samma gård på 200kr =)
LB:1
Till denna klass la jag om målen till att bara försöka få henne fram och få bjudning. På framridningen red jag bara lätt och arbetade henne i låg och fram.
På banan var hon lite spänd, men hon var fram så jag var nöjd efter trots ett par missar.
Det räckte till en 3:e placering och jag fick rosett, plakett och en pokal :)
För presentkortet köpte jag ett superläckert schabrak och ett par stigbygelplattor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback