Resultat Eskilstunaortens RF 28/4

Idag har det varit regional tävling i Eskilstuna. Red LA:1 och Lag-03, så var det ju Division 1 omg 2 idag!
LA:1
På framridningen var hon som en dröm! Dock när jag skulle in på banan blev jag aningen nervös och Felicia helt blockad. Allt var helknas på banan, blahablaha.. Skit i den ritten, raderat ur mitt liv.....
Lag-03
Återigen perfekt på framridningen. Superfina längningar, skänkelvikningar och fixade ett jättebra enkelt byte. Överbra helt enkelt. Denna gång gick jag in på banan med fokus och var avslappnad. Då gick det mycket bättre! Det som fattades var bjudning, speciellt i traven. Om den skulle funnits kunde vi fått mycket mer poäng. Men det kändes superbra och vi satte vårt personbästa!

Alla i laget red superbra! Efter tre ryttare ridit låg vi 3a, så när sista ryttaren red var jag så sjukt nervös. Men vi slutade faktiskt på en 2:a plats!!! Grymt bra jobbat! =D

Kommentarer
Postat av: M

Du är grym!

2012-04-28 @ 21:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback