Måndag

Tillbaka i skolan efter en vecka, gaah vad jag missat känns det som. Har iallafall haft redovisning om "drömjobbet". Vi skulle alltså välja ett yrke och ta reda på fakt om det samt intervjua en person med det yrket. Jag valde att skriva om att vara Teaterregissör (och lite manusförfattare blev det också)! Det gick över förväntan måste jag säga, och TACK Lars för att jag fick intervjua dig! ;)
-
Nu ska jag alldeles strax cykla hem och äta någonting och ta sista pencillin och hostmedicinskuren. Sen kanske städa rummet innan jag åker till stallet. Det slutar nog med att jag fastnar framför pianot istället.. :)
Jag och Angelica på Vallarnas friluftsteater :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Åh tack :'D

2012-04-23 @ 16:32:41
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback