Dagens aktivering

Cyklade till stallet vid 15-tiden, solen sken så skönt =)
Först fixade jag matburkar, höpasar, mockade och bytte vatten åt båda hästarna.

Fisen var först ut. Jag borstade av henne sen tränsade jag och tog ut henne. Det blev en promenad/powerwalk på 35 min. Och, haha, på tillbakavägen lät jag henne hoppa ett dike. När vi hoppade över första gången tvekade hon lite, sen traskade hon över. Tillbaka över tog hon världens jätteskutt på typ 1m över. Det såg förjäkla roligt ut.

Zally var näst på tur. Jag red i stora ridhuset som var ledigt för en gång skull. Hon var fin, men jag red inte lika bra som förra gången. Det jag var mest nöjd med i passet är cerpentinerna med enkla byten över medellinjen och uppridning i galopp med halt-hälsning.
Oredigerad bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback