Bilder

Jag har inte kunnat blogga på ett par dagar. I går var jag ute hos Johanna. Vi fixade lite sen red vi ut en "liten" sväng. Tre timmar sisådär.. Varierat underlag, lugna skittpauser, galoppracing och mycket skratt. Men det var behövligt och grymt kul!! Jag kom tillbaka till stallet kl 18, och 18.30 skulle jag var på ridskolan. Däremellan skulle jag lasta ut hästen och fixa henne, hem och packa + få i mig lite mat. Men jag hann!
-
På kvällen var det övernattning i stallet. Jag är inte med i U-sek längre men jag hjälper gärna till när det behövs. Så natten spenderades i stallet. Vi lekte lekar, åt pizza (ska inte äta pizza på några månader nu..) och kollade på film. Jag och Michelle sov i cafeterian på en liten yta. Inte mycket sömn blev det heller.

Felica ska skrittas en sväng idag eftersom vi var ute så länge igår. Sen är jag så himla trött efter inatt så det passar bra. Imorgon blir det dressyr och på söndag ska hon hoppas (inte av mig, hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback