Yeeei =)

Kräftskivan var bäst igår! Jag var kvar till klockan tre ungefär.
Trots den långa dagen och sen natten vaknade jag före klockan nio i morse.
-
Jag cyklade ut till stallet vid tolv. Angelica o jag skulle rida ut men hon hade ingen hjälm så då sket det sig.
Det fick bli markarbete istället. Så lite omotiverat gick jag ut och började lite. Men då dök räddaren i nöden upp, Sara!
Hon hjälpte mig lite och gjorde roliga övningar.
Först fick jag typ komma på ett hinder, sen vända upp över en bom och skulle byta galopp.
Sen fick jag galoppera på volt med massa bommar och hålla jämnt tempo.
Det gick väldigt bra tycker ja.
-
Hoppas nu att Sara vill hjälpa mig fler gånger för det behövs! Jag är verkligen dålig på hopp och markarbetsövningar.  På tisdag ska vi med Felicia till Equiterapeuten, sen ska vi med Sara och kolla på häst i Uppsala =)
Ciao.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback