Trött chey..

Köpte ingenting i västerås. Höll i det där rosa schabraket på HV Polo idag igen. Har kollat på den minst 1000000ggr.
-
Efter v-ås så cyklade jag till stallet. Jag mockade och så och Felicia.
Fia skickade ett sms och sa att jag fick rida Zally idag om jag ville och det ville jag såklart!
Zally:
Jag red Zally ett pass i ridhuset först. Gick in även fast det var bra väder, men ute finns det inga speglar!
Passet gick inte jättebra, men efter galoppen släppte det lite mer. Sista kvart ängade jag enbart åt skritt arbete.
Korta steg, långa steg, halter och flytta lite.Det gick faktiskt väldigt bra!
Felicia:
Felicia fick ett dressyrpass utomhus! Jag red barbacka ^^
Hon var väldigt fin och förvånandsvärt pigg. Red igenom delar från programmet. Vi tränade mycket övergångar och tempoväxlingar. Otroligt fin!!
-
När jag sedan trampade hemåt igen hann jag inte mer än ett par hundra meter ifrån stallet så hoppade kedjan...
Stod där länge och försökte laga men icke. Så jag ringde till Emma så fick hon prata med mig medans jag fick GÅ hem...
Städning av rummet står på schemat...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback