Steekarn! =')

Imorse cyklade jag till skolan med Sara & Ebba, när vi kom fram, såg vi att spanskan och engelskan var inställda! =D
Så jag och Sara cyklade ut till Sömsta, där hennes ponny står och mockade åt den. Elr ja, hon mockade och jag gosade med katten xD
Chillade lite hemma hos henne innan vi åkte tillbaka till skolan.
-
Första lektionen var Matte, som började 10.15. Vi skulle göra diagnos och man fick gå när det var klar. Jag gjorde den superfort!
Eftersom Engelskan också var inställt hade jag ett hål på 2,5h. Då cyklade jag hem och stekte pannkakor.
Bäst!
Nu ska jag cykla till skolan igen för att ha sista lektionen... SEN ÄR DET FREDAGSMYS! =D
Freeedagen ägeer! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback