Ridpasset igåår =)

Hann inte skriva om passet igår, pluggade till kl 23 sen pluggade jag imorse typ vid 7.
-
Iallafall så blev det markarbete. Fyra bommar på volten blev de, sket i krysset.
Felicia var megapigg och typ explosiv. Allt som rörde på sig och speciellt det som lät någonting så drog hon iväg.
Huva nästa gång??
Värmde upp i alla gångarter, kontrollerade ratten och handbromsen.
Jag började rulla på över en bom. Hon fick typ spunk och studsa iväg efteråt. Fick verkligen sitta emot, bromsa upp och forma efter. När det funkade la jag till en bom i taget, så det tillslut blev fyra bommar.
Försökte få till avstånden i mellan.  På de bommarna som låg på den öppna delen av volten villa hon dra iväg, så jag fick jobba lite. Tillslut gick det och vi kunde rulla över alla fyra med någorlunda jämna avstånd.
Hon var på så konstigt humör. Ena sekunden var hon överpigg och drog, sen kunde hon tvärstanna eller tvärvända och dra iväg. Okeej lixom ? Bara å hålla i sig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback