Resultat!

Tävlingsresultat från Wirsbo idag! Laget slutade på 4e plats ^^
LC:1:
Hann knappt rida fram, vilken var bra för hon var mjuk från igår. Kände på någon övergång och så.
Sen blev det helt plötsligt jag. Så vi traskade bort till kollektingring. Felicia drog en långfjärt som hon brukade, och ja, de stackars funktionärerna höll på att dö av skratt!!
Inne på banan var hon superfin! Kunde ha haft lite till energi, men hon hade mycket mer än vad hon brukar!
Endel småmissar, travökningen blev korta och snabba steg istället för långa men jag är supernöjd!
Det blev 63,67% och räckte till en 4e placering! Fick en borste, en Marabou handduk och en röd rosett. Plaketten skulle de skicka med posten =)

LB:1, Lagklassen:
Red fram lite längre, och GUD vilken ökad trav hon hade. Man riktigt kände hon hon längde och tryckte på bakifrån!
Inne på banan var hon så fantastisk! Överfin form, överlydig och allmänt superbäst!
Hon tog två förhållningar FÖR bra, så det blev två avbrott. Dock såg domaren bara det ena som ett avbrott och den andra som "tappar bjudningen". Så det var ju bra! =)
-
Jag var sist ut i laget, och när jag ridit, var alla jätteglada för alla hade ridit bra hittills och laget låg i topp.
Alla var bombis på att mina procent skulle vara ganska höga, men sen kom protokollet...
Domaren gillade tydligen inte Felicia.. Hon gav allmänt låga poäng till mig. Inte kritik, utan bara låga poäng...
ÄCKELDOMARE!
Felicia har aldrig gått så bra,.. Sen bara BAM, hugger hon av glädjen vid fotknölarna.....
Då sjönk stämningen och laget halkade ner på en 4e plats. :(
Aja, hästen var klockren så det är bara att ta nya tag nästa gång! Om två veckor är den Hallsta som gäller =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback