Pausar!

Tog en paus i bloggandet och letade mig in här. SOn är klar, NOn igenomläst, Svenskan ska jag prata med Emma om först.
Felicia skittades ut idag. Tog grusvägen mot skogen.
På dit vägen var hon lugn, nästan seg. Ibland stannar hon bara, då får man lirka fram henne igen.
Sen vände jag och då ni, jävlar anama! Hon börja takta iväg och dra, sen kom det en bil bakom.
Felicia gav den inte en chans att komma om, så hon drog på och ja, det är bara att försöka styra upp läget så gott det går.
Fick stopp på henne när bilen hade svängt av och inte längre jagade oss.. Tur att jag tog bubbelbettet. Det vanliga hade hon ju dragit i 190 hela vägen till stallet =)
Btw,, KOMMENTERA, ni är dååwliga pået =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback